torek, 27. september 2016

Rock Otočec

En prebivalec Trebnjega nam je pisal, da je na Rock Otočcu doživel nasilje s strani policije. V bistvu mu je policist poškodoval komolec in od takrat ga komolec boli že desetletje. 

Natančno bom povedal kako je bilo. Leta 2000 smo se s bivšimi prijatelji odpravili na festival rock Otočec. Enkrat ponoči smo stali obratno obrnjeni za šankom ko pride kriminalist Brcar v bližino mene (to je bratranec od lastnika gostilne Hom). Na vsak način je hotel da opazim njegov uhan na ušesu. Jaz sem opazil uhan in se mi je zdelo zanimivo, da ima kriminalist ali je bil takrat še policist uhan in sem poskušal nežno prijeti za uhan v tistem me on zagrabi za roko in mi nalomi s policijskim prijemom komolec, ki me je potem bolel še desetletje še posebej če sem delal z miško ali igral košarko. 

Kdo je naročil policiji izvedbo tega trika ampak najbrž je bil kdo visoko v slovenski politiki, ker takrat se je Franci Kek glih odpravljal v parlament.

Povedal bi še kdo se je zraven smejal temu oziroma policiji držal lučko.

Franci Kavčič, Boris Šiška, Nikola Pandža, Peter Franjga in Alenka Zakrajšek z Mirne.

Na vsak način so hoteli bit zraven mal kasneje pa še Robert Marolt, Sašo Vukomanovic in Oficir Jukič.

Ni komentarjev:

Objavite komentar