sobota, 8. oktober 2022

Portorož

Z vami bi rad delil resnico, zakaj sem šel, študirati v Portorož. Zadaj je bil, veliko večji načrt in sicer moja likvidacija, oziroma popolni umor.

Načrt je bil, da ne med študijem Portorožu, ubijejo in sicer bi me moral, kot pešca podreti Porsche.

Bilo je pa takole. Nekje novembra 1999 sem zbolel za shizofrenijo in ker nisem vedel, kaj se dogaja v moji glavi, sem bil res zmeden in zelo bolan.

Zdravniku me niso hoteli peljati, čeprav bi me morali. Zaradi hude paranoje, sem bil zelo prestrašen, bal sem se ljudi, tako da sem imel v Portorožu, če sem šel v Lucijo, zmeraj točno določeno pot, katero so zgleda nekateri zapisovali.

Pozimi v letu 2000, ko sem bil zelo bolan, pa so naši oblastniki, naredili načrt, kako me bodo ubili v nesreči, kot pešca.

Načrt je bil takle. Moji sošolci so zvedeli, kateri dan se bo to zgodilo, so me samega pustili v mojem stanovanju v Portorožu in me povabili zvečer na žurko v Lucijo. Zvečer sem se iz Portoroža odpravil v Lucijo, po poti, ki sem jo zmeraj hodil, odkar sem zbolel. Nekdo je zgleda, tudi računal, kako hitro hodim, saj ko sem hotel pod hotelom Metropol, iti na drugo stran ceste, čez prehod za pešce, je z več kot 100 na uro pridrvel porsche metalic iz smeri Portoroža in me zgrešil za nekaj centimetrov. Takrat so ven prišli prvi mobiteli in zgleda, da je nekdo voznika porscheja,  poklical po telefonu kdaj naj štarta.

Povedal bi še, da je v tistem času, bil vodja Portoroža France Popit, za katerega je držalo, da je v 90-ih v Trebnjem nastavil za župana Cirila Metoda Pungartnika, konec 70-ih je pa tudi ukazal zgraditi, Osnovno šolo Trebnje.

Najbrž vas zanima tudi kdo je bil na žurki pa bom povedal. Žurko je organiziral podjetnik Jure Odar udeleženci so bili pa še varnostnik Robert Marolt, šofer Jure Nikolič, oficir Dušan Mandič, železničar Andrej Marijan, južnak Hrvoje Bajo in zdravnik Boris, ter podjetna Ula Janevski Šinigoj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar